دانلود مستند راز (The Secret 2006)

سه شنبه 16 مهر 1392
ن : H_zandi

دانلود مستند راز (The Secret 2006)

http://s3.picofile.com/file/7965475157/Secret.png

سلام خدمت همه دوستان عزیز.

امروز تصمیم گرفتم تا مستندی که رو که با دیدنش،زندگیم متحول شد رو براتون به اشتراک بگذارم.

این مستند،مستند فوق العاده زیبا و ارزشمندیه و اگه خواهان یک تغییر بزرگ در زندگیتون هستید و از زندگی فعلیتون خسته شدید،بهتون 100% پیشنهاد میکنم تا این مستند زیبا رو دانلود کنید و از تماشای اون لذت ببرید.

مستند رو به زبان انگلیسی براتون قرار دادم،تا هم جنبه آموزشی براتون داشته باشه و هم جنبه سرگرمی.البته زیرنویس انگلیسی رو هم براتون قرار دادم تا راحت تر بتونید معنی و مفهوم جملات و لغات ذکر شده رو متوجه بشید.

میتونید یکسری اطلاعات مختصر راجع به این مستند رو از طریق لینک IMDB که براتون قرار میدهم،به دست بیارید.

لینک IMDB

اگه شما هم مثل من بعد از تماشای این مستند،به نوع افکار این نویسنده علاقه پیدا کردید و تصمیم گرفتید تا باقی آثار ایشون رو هم تهیه و مطالعه کنید،میتونید به لینک زیر مراجعه کنید و یه بیوگرافی مختصر از نویسنده این مستند، و یک سری اطلاعات راجع به آثار دیگه ایشون به دست بیارید:

Rhonda Byrne

و اما فیلم،فیلم رو براتون روی سرور شخصی خودم آپلود کردم،میتونید از طریق لینک زیر اون رو دریافت کنید.فعلا این لینک 1 ماه اعتبار داره،در صورت درخواست دوستان،قابل تمدید هم هست.

لینک دانلود فیلم

تاریخ انقضا لینک: 16/8/1392

================================

دوستان،برای استفاده از لینک دانلود فیلم بالا،ابتدا در سایت زیر ثبت نام کنید،و سپس موقع دانلود،وقتی Username و Password اتون خواست،از username و  passwordـی که موقع ثبت نام،ثبت کردید،استفاده کنید.

..:: Downloads ::..

=================================

زیرنویس انگلیسی هماهنگ با فیلم به همراه پوستر اون رو هم در یک فایل زیپ براتون قرار دادم،میتونید از طریق لینک زیر دریافت کنید.

لینک دانلود



نظرات شما عزیزان:

Jasmin
ساعت12:24---16 مهر 1392
سلام اول ممنون بابت آپلود این مستند( خیلی وقت بود که دنبالش بودم !)ولی یه مشکل !! برای دانلود username و password میخواد ؟!؟
پاسخ:سلام.خواهش میکنم. ابتدا در سایت Downloads.ir ثبت نام کنید،سپس از یوزر و پسوردی که برای خودتون ثبت کردید،استفاده کنید.


بهار
ساعت12:01---16 مهر 1392
سلام اقای زندی من اومدم این مستند دانلود کنم اما یوزر و بسوورد می خواد جی باید بنویسم؟
پاسخ:پاسخ:سلام.خواهش میکنم. ابتدا در سایت Downloads.ir ثبت نام کنید،سپس از یوزر و پسوردی که برای خودتون ثبت کردید،استفاده کنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: متفرقه، ،